Beldibi Beach Hotel (ex. Venus Beach) (Turcja)

Beldibi Beach Hotel (ex. Venus Beach)

Wakacje.pl

3.6
Słaby
12 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
3.9
Hotel
3.8
Położenie
5.8
Pokoje
4.8
Wyżywienie
3.2
Atrakcje dla dzieci
2.0
Sport i rozrywka
1.9

Harmonogram cen minimalnych w hotelu Beldibi Beach Hotel (ex. Venus Beach) na wycieczki z Warszawy (8 dni / 7 nocy All inclusive)

2dor.
2dor.+ 1
2dor.+ 2
All

Sprawdź ceny na hotel Beldibi Beach Hotel (ex. Venus Beach) (Turcja/Kemer)

Beldibi Beach Hotel (ex. Venus Beach) opinie

4.1
Paulina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel jak hotel jest ok poza prysznicem z którego leci woda jaka chce i ile chce. Łóżka dość wygodne, klima działa. Do plaży dość blisko, ale plaża kijowa na maxa. Kamyczków i kiepów bardzo dużo. Zejście do wody kamieniste i ostre( potrzebne buty do wody). Okolica też nic specjalnego poza górami z jednej i morzem z drugiej strony. Jeśli chodzi o ofertę all inclusive to tak naprawdę wszystko zależy od tego na czym Ci zależy. Jeśli chcesz tu odpocząć to jest ok ale jeśli chcesz się najeść i mieć wszystko na full wypasie nie jest miejsce dla Ciebie. Poza tym mega dużo (...) tu jest i są ciut lepiej traktowani niż Polacy. Na każdym rogu sprzedawane są soki świeżo wyciskane, bardzo pyszne. No i arbuzy tak słodkich i soczystych jeszcze nie jadłam a są dodawane do każdego posiłku w hotelu👍🏼

Zalety

Klimatyzacja Lodówka Wygodne łóżka Mega słodkie i soczyste arbuzy dodawane do każdego posiłku 🍉

Wady

Woda w prysznicu nie ma ciśnienia i raz leci gorąca a raz zimna woda


2.9
Dorota

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
50+

Hotel jak na 3gwiazdki w miarę czysty panie sprzątające i obsługa hotelu bardzo miła atmosfera jak na koloniach 2130 bar zamknięto II najlepiej żeby wszyscy poszli spać co do mojej opinii na temat All Inclusive to było najgorsze co mnie spotkało łącznie z napojami.Nikomu nie polecam Turcji w hotelu 3 gwiazdki

Zalety

Hotel blisko plaży widoki cudowne

Wady

Kuchnia i Pan wydziela jajka jedzenie okropne i bardzo mało


1.7
Monika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2023
Singiel

Najgorszy hotel w jakim w zyciu bylam w turcji. Jedzenie bez miesa, mialo byc all inclusive a wydzielano ludziom,,,po 1 jajku...obsluga rzucajaca wsztstkim, wysmiewajaca gosci, kawa jak sie skonczyla to nie bylo, nic nie donoszone, tragedia , nikt pokojow nie sprzatal..smrod w toalecie jak w zepsutej kanalizacji

Zalety

Klimatyzacja

Wady

Brudno, codziennie to samo do jedzenia, dawanie z dnia poprzedniego jedzenia nazajutrz , obsluga obsmiewajaca gosci


6.7
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
50+

Hotel kameralny, jak na tę cenę pobytu jest ok. Standard pokoi prosty, łazienki odnowione, czystość. Hotel nie posiada obsługi kart plłatniczych.

Zalety

Dobre położenie w pobliżu plaży. Jedzenie dobre, dużo warzyw i owoców oraz białych serów, mięso w niewielkich ilościach.

Wady

Wifi płatne. Transport z hotelu na lotnisko z dużym zapasem czasowym. Samolot o 7:20 a wyjazd z hotelu o 2:40. Cała podróż z hotelu na lotnisko to tylko 40 min.


1.7
Katarzyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Grupa znajomych

Hotel bardzo słaby pod każdym możliwym względem. Przede wszystkim oferta była sprzedawana jako hotel 4* a nie wiem czy zasługuje nawet na 1* 1. Formuła all incl to w rzeczywistości 3 bardzo monotonne i słabej jakości posiłki, po których część uczestników imprezy z delikatniejszymi żołądkami miała problemy oraz rozcieńczone piwo (z farfoclami) i kwaśne (nie wytrawne ale zepsute) wino. W pewnym momencie trunki na barze przestały być wydawane dla Polaków. Jedzenie wydawane na sztuki - 1 osoba 1 jajko gotowane na twardo. Kawa rozpuszczalna najniższej jakości z nieczyszczonego ekspresu. Notoryczny brak sztućców (noże wydawane w ilości 10sztuk na wszystkich gości hotelu) Kpina. 2. Syf panujący na całym obiekcie - od jadłodajni, przez części wspólne ("ogród", klatki schodowe, łazienki, okolice basenu) po pokoje - aż strach pomyśleć co się dzieje na kuchni. Klimatyzacja nie była czyszczona chyba od dnia montażu. Sprzątanie zaczęło się dopiero po zgłoszeniu wspólnej skargi do rezydenta o tragiczną jakość warunków pobytu i informacji o chęci zmiany hotelu przez grupę 20osób. . Rzadko wymieniane ręczniki w łazience, o papier toaletowy trzeba było prosić. 3. Pokoje małe zdecydowanie nieprzystosowane do 2+1, z wyczuwalnym zapachem pleśni i grzyba, łazienki w stanie słabym, branie prysznica grozi powodzią, zapach z nieszczelnej kanalizacji, brak półek na kosmetyki, brak wentylacji. Brak lodówek w pokojach (chociaż miejsce na nie było) 4. Jedna karta do pokoju, drzwi nawet po zablokowaniu zamkiem bez problemu można było otworzyć od zewnątrz, drzwi balkonowe nie zamykały się. 5. Zachowanie obsługi hotelu karygodne - chamstwo i prostactwo, zero kultury i szacunku do klienta. Jedynie panie sprzątające wydawały się być uśmiechnięte a młodzi kelnerzy na restauracji przestraszeni; właściciel/menager/recepcjonista/kobieta kręcąca się po obiekcie/facet wydający posiłki (ciężko stwierdzić kto jest w jakiej roli i jak się nazywa, bo nikt nie nosi plakietek) okropni, zdecydowanie nie rozumieją na czym polega praca z klientem a już na pewno nie hotelarstwo. Pierwszego dnia podczas przyjmowania gości pracownicy są w stanie dogadać się prostym językiem angielskim lub z pomocą tłumacza google, w momencie kiedy pojawia się problem i skargi od klientów nikt nie rozmawia po angielsku a nawet w tłumaczu nie rozumieją prostych sformułowań po turecku. Głupie uśmiechy i wymachiwanie niecenzuralnymi gestami w kierunku klienta to codzienność. Pan wydający posiłki miał czelność krzyczeć na gości hotelowych kiedy wzięli jego zdaniem za dużo jedzenia a nawet „strzelić po łapach” starszego pana nakładającego sobie 2 gotowane jajka, dziecko stojące na barze wyrywało z rąk plastikowe kubeczki z piwem osobom odchodzącym z nimi od baru, właściciel hotelu (?) zakazał mi przemieszczania się po hotelu mimo że miałam opaskę gościa hotelowego, blokowano gościom wejście do pokoi rozkodowując karty i sugerując dzwonienie na infolinię (w pokojach zamknięte wszystkie rzeczy łącznie z dokumentami) 6. Obsługa rezydentów CORAL TRAVEL na miejscu wiąże się chyba tylko z odbiorem z lotniska i sprzedaniem jak największej ilości wycieczek (byłam świadkiem kiedy po gości nie przyjechał transfer na lotnisko i próbowali zabrać się z inną grupą turystów), w sytuacjach problemowych trzeba wymuszać na rezydentach przyjazd do hotelu i rozwiązanie problemu. Hotel zdecydowanie nie powinien znajdować się w ofercie sprzedażowej żadnego biura podróży! 7. Basen mały, zaniedbany, na początku 12 a po interwencji 15 leżaków, plaża publiczna. Muzyka na basenie puszczana przez samozwańczego DJa-barmana bardzo głośno, na trzeszczącym głośniku, z przerywanym dźwiękiem (chyba limit Internetu). Mimo próśb o ściszenie, jęki wydobywające się z głośnika były puszczane co raz głośniej. 8. Wifi płatne gotówką bez żadnego potwierdzenia wpłaty (brak możliwości płatności kartą za cokolwiek), bardzo słabe łącze nie warte grosza, człowiek wprowadzający hasło do telefonu/komputera/innego urządzenia bierze sobie telefon jak swój, brak kodu QR czy zmiany hasła co doba 9. Niezgodność oferty ze stanem faktycznym: nie mam pojęcia która część hotelu była odnawiana w 2023 roku, niewystarczająca ilość leżaków nad basenem, stołów w jadłodajni (nie przez przypadek używam tego słowa) co skutkowało ciągłymi kolejkami przed drzwiami i "walką o jedzenie", był 1 byle jaki bar a nie 2 jak miało być w ofercie, brak baru na plaży, brak tenisa stołowego, rzutek, i boiska do piłki siatkowej na plaży Mogę napisać zdecydowanie więcej, ale myślę, że powyższe powinno skutecznie zniechęcić potencjalnych gości.

Zalety

brak


Informacje o hotelu

Standard hotelu
Kod hotelu HOT33620
Nazwa  Beldibi Beach Hotel (ex. Venus Beach)
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Kemer
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu

Opis hotelu

To kwintesencja relaksu na Riwierze Tureckiej, gdzie górska sceneria gór Taurus spotyka się z turkusowymi wodami Morza Śródziemnego. Czterogwiazdkowy obiekt, odnowiony w 2023 roku, zapewnia Gościom wygodne zakwaterowanie i przemyślaną ofertę wyżywienia, obejmującą różnorodne posiłki od śniadań po wieczorne przekąski. Goście mogą cieszyć się spokojną atmosferą, korzystając z odkrytego basenu, gry w tenisa stołowego czy siatkówki plażowej. Dzieci mają zapewnioną zabawę w bezpiecznym brodziku, a dla wszystkich amatorów wodnych przygód hotel oferuje bliskość piaszczystej plaży z certyfikatem Błękitnej Flagi, do której prowadzi krótki spacer. Wiecznie zielone lasy piniowe i lokalne atrakcje w okolicy, a także nowoczesne pokoje, wyśmienita kuchnia oraz profesjonalna obsługa tworzą idealne warunki do spędzenia niezapomnianych wakacji.

Położenie
- w Beldibi
- 50 m od plaży
- 18 km od centrum Kemer
- 35 km od lotniska w Antalyi

Plaża
Znajdująca się 50 m od hotelu, publiczna plaża piaszczysto-żwirowa z certyfikatem Błękitnej Flagi oferuje bezpłatne ręczniki plażowe (depozyt), a leżaki i parasole są płatne.

Dla dzieci
Dla najmłodszych Gości przygotowano brodzik, menu dla dzieci w restauracji oraz krzesełka dla dzieci, co zapewnia beztroską i bezpieczną zabawę.

Baseny
Hotel dysponuje odkrytym basenem, a także basenem dedykowanym dla dzieci, co gwarantuje ochłodę i relaks w słoneczne dni.

Atrakcje
Goście mogą bezpłatnie korzystać z basenu zewnętrznego, tenisa stołowego, rzutków i siatkówki plażowej, zapewniając sobie aktywny wypoczynek.

Informacje dodatkowe
Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.