Ambassador (Golden Sands) (Bułgaria)
Harmonogram cen minimalnych w hotelu Ambassador (Golden Sands) na wycieczki z Warszawy (8 dni / 7 nocy All inclusive)
Sprawdź ceny na hotel Ambassador (Golden Sands) (Bułgaria/Złote Piaski)
Ambassador (Golden Sands) opinie
Hotel Ambasador zdecydowanie lata świetności ma za sobą. Jednakże ma ogromny potencjał. W latach 60 tych świetnie zaplanowano przestronne korytarze, ogromną jadalnię, taras widokowy i bardzo wygodne lobby. Obiekt jest dostosowany dla potrzeb osób że szczególnymi potrzebami, posiada windę, podjazdy zarówno w hotelu jak i przy basenie oraz przestronne pokoje. Niestety wszystko tak jak zbudowano, tak nie modernizowano przez wiele lat. Widać, że próbowano ratować niektóre elementy zarówno wystroju jak i budowy, ale nikt nie przyłożył do tego należytej uwagi. Pokoje są czyste, ręczniki czysciutkie i co drugi dzień zmieniane, w lobby, na tarasach również czysto. Restauracja czysta, jednakże nikt nie przykłada uwagi do tego by obrusy (choć często zmieniane na czyste) były równo ułożone, by był porządek. Obsługa hotelu wielonarodowa, choć mówiąca po angielsku mniej lub bardziej sprawnie, jest pomocna i stara się jak może, by niedociągnięcia hotelu uratować. Co ważne dla każdego - smaczne jedzenie, różnorodne obiady i kolacje. Nawet najbardziej kapryśna osoba będzie potrafiła skomponować jakieś smakowite danie. Śniadania skromne (jajecznica, kiełbaski, wędlina , płatki kukurydziane i owsiane, mleko, kawa, herbata, dżem, miód, masło) ale można było coś wybrać. Polecam wersję all inclusive ponieważ tych posiłków jest więcej i jeśli śniadanie komuś nie będzie odpowiadało, może zjeść smacznie już lunch. Polecam ten hotel, tym dla których ważna jest lokalizacja (3 minuty do plaży i właściwie na promenadę) jak i tym dla których hotel i spędzanie w nim czasu nie jest celem, a cenią sobie spacery i zwiedzanie. Dla rodzin z dziećmi to dobra opcja (ale dla dzieci malutkich albo młodzieży), jednakże należy pamiętać że nie znajdziemy tutaj animatora ani zjeżdżalni (dla nas to był akurat plus, bo podróżujemy z dziećmi, ale cenimy sobie spokój), co dla wielu jest plusem dla innych minusem. Ogromna zaletą hotelu jest basen - bardzo duży i czysty. W basenie jest wydzielin część dla mniejszych dzieci. Usytuowanie basenu jest po drugiej stronie parkingu przy hotelu, co jest zaletą. Przy basenie cudowna roślinność, drzewa iglaste (czasami ogórki lądują w basenie, ale bez przesady) i lipy, które zapewniają naturalny cień. Ogólnie jesteśmy z wakacji bardzo zadowoleni, budowniczowie obiektu,bardzo dobrze rozplanowanie zarówno pokoje, jadalnię, lobby, korytarze, położenie basenu, szkoda że obiekt jest nadgryzione zębem czasu. Na ogromny plus obsługa jadalni - uczynni, młodzi ludzie, którzy uwijają się jak tylko mogą, by każdy znalazł miejsce gdzie zje posiłek. Polecam, mimo że hotel daleki jest od luksusowych obiektów, rekompensatą jest otoczenie, widok z tarasu, z jadalni, starodrzew wokół hotelu i jedzenie.
Zalety
Lokalizacja, jedzenie, dostosowanie dla potrzeb osób że szczególnymi potrzebami, przestronne lobby, ogromny basen, super wygodne łóżka.
Wady
Po prostu stary, elementy wykończenia niechlujnie ze sobą zestawione
Hotel dla mało wymagających podróżnych. Z plusów mogę wymienić bardzo wygodne łóżka oraz spory basen z fajnym kontaktowym ratownikiem, basen w którym można na spokojnie popływać. Hotel położony w bliskiej odległości od plaży, a także w centrum Złotych Piasków, więc nie ma problemu z zakupami czy to spożywczymi czy pamiątkowymi. Niestety minusów jest o wiele więcej. Brak suszarek na pranie, radzę zabrać ze sobą sznurek i spinacze bo inaczej będziemy wywieszać pranie na barierkach. Podczas naszego pobytu był raz problem z WiFi, ale następnego dnia został naprawiony. Pokoje sprzątane po łebkach, sprzątaczki wymieniają tylko codziennie ręczniki, ale ani nie odkurzą ani nie przetrą podłogi mopem co przy pobycie powyżej tygodnia staje się po prostu pobytem syfiastym. Nawet nie wytrą podłogi w łazience czy nie zdezynfekuja sedesu. Żeby sprzątaczka wymieniła pościel lub odkurzyła trzeba poprosić, najlepiej po rosyjsku bo angielskiego te panie nie znają. Balkon jest w ogóle nie sprzątany. Jeśli chodzi o recepcję to nie jest ona całodobowa, pracuje od ok 7 do max 22, zamykana na noc tak samo jak bar, więc warto to mieć na uwadze. Jeśli chodzi o recepcjonistów to zależy jak się trafi większość mało co rozumie jak się do nich mówi po angielsku, a uważam, że to powinna być podstawa. Spora ilość ludzi miała problem z załatwieniem czegokolwiek z recepcją .To samo jest na stołówce, na której panuje totalny bajzel. Codzienne walki o jedzenie, ludzie walczyli nawet o sztuce czy cukier bo jego też brakowało. Codzienne kolejki do jedzenia jak za PRL, wieczny brak słodkiego pieczywa na śniadaniu. Praktycznie non stop czegoś brakuje. Jedzenie najczęściej jest już zimne mimo że powinno być podane na ciepło. Monotonne potrawy, śniadania to codziennie to samo, warzywa pokrojone jak dla zwierząt. Jeśli chodzi o kolację to potrawy są dobrze przyrządzone i są smaczne jednakże podczas naszego pobytu przy kolacji nie było możliwości napicia się czegokolwiek, nawet wody, obsługa wyłączyła dyspozytor soków i wody. Kawę herbatę czy sok można było tylko napić się na śniadaniu. Paranoja. Obsługa zachowywała się jakby pracowała tam za karę. Na stołówce bardzo często syf na stolikach, obsługa bardzo często odpowiada że jak nie ma to już nie będzie, jak nie działa to nie działa i działać nie będzie. Totalne olewactwo. Brak możliwości wypożyczenia czajnika do pokoju co wiąże się z tym, że nie można zrobić sobie ani kawy ani herbaty ani nawet przygotować posiłku dla dziecka w godzinach poza otwarciem stołówki (nawet jak stołówka jest otwarta to często nie ma w niej ciepłej ani zimnej wody). Jeśli chodzi o gości hotelu to w większości są to osoby starsze i rodziny z dziećmi.
Zalety
- Duży basen z ratownikiem - Bliska odległość plaży (zejście po schodkach) - Blisko sklepów i centrum by zrobić zakupy
Wady
- Brak możliwości wypożyczenia czajnika do pokoju - Słaba komunikacja w języku angielskim - Recepcja otwarta w wybranych godzinach - Brak placu zabaw dla dzieci - Brak mini marketu na terenie hotelu - Brak reklamowanego spa i zabiegów - Brak suszarek na pranie - Sprzątanie pokoi bardzo niechlujne - Wieczne kolejki na stołówce i walka o jedzenie - Monotonne śniadania
Hotel wart tyle ile zapłaciłem, nie mam większych zastrzeżeń. Trochę mało sprzątany na zewnątrz, okolice basenu itp.Nie jestem wymagający ale jedzenie kiepskie.
Zalety
Byliśmy rodzina 2+2 i dostaliśmy wielki pokój a właściwie mieszkanie, plus ogromny balkon z widokiem na morze. Zaletą jest lokalizacja, cichy, większość gości to starsi ludzie. Dla dzieci może okazać się trochę nudny. Ale w okolicy mnóstwo atrakcji. Super jako baza wypadowa. W nocy cichutko.
Wady
Jedyna wada to jedzenie. Słabe, niesmaczne, zimne i mało. Jedynie śniadania wporzadku. Drinki ok, barman Jordan bardzo fajny, profesjonalny.Obiady i kolację słabe.
Hotel to takie lata 90 jak postawili tak jest , kropki na suficie z much. W łazience pleśń na zasłonie prysznicowej. Na plus wygodne materace. Blisko morza , dużo terenu zielonego. Jedzenie bardzo monotonne bo codziennie to samo , ale idzie coś wybrać aczkolwiek np kalafior bardzo twardy, alkohol na all rozwodniony i mały wybór
Zalety
Wygodne materace, blisko morza
Wady
Monotonne jedzenie, brak remontu , pleśń
Jadąc do tego hotelu wiedzieliśmy, że nie należy się nastawiać na luksusy, z resztą cena 5500 zl all in za 4 osobową rodzinę mowila wszystko. Mimo wszystko po przyjeździe rozczarowanie, wszystko wyglądało jeszcze gorzej niż na filmach na youtube. Hotel lata świetności ma za sobą, wszechobecna klientela paląca papierosy. Wszędzie stare obrusy i ceraty. Pokój 328 można polecić, czysty, bez robactwa , klima sprawna aczkolwiek mało wydajna. Jednakże wyposażenie i stan mebli to lata 80te. Co do basenu, jedyną i ulubionà zabawą dzieci było zbieranie z dna resztek kafelek. Basen czysty duży,ale bez atrakcji dla dzieci. W barach alkohole bardzo nisko procentowe. Mimo wypicia kilku piw i kilku drinków nic nie poczułem , i tak codziennie. Odnośnie obslugi w barze kolo basenu nie mam uwag, widac bylo ze starają się. Natomiast odnosnie obslugi baru w hotelu bylismy swiadkiem , gdy barmanka nie wytrzymala i spoliczkowała gościa hotelu, następnie barman chciał go pobić. Nie znam przyczyny takiego zachowania, ale nigdy sie z czymś takim nigdzie nie spotkaliśmy. Od tego czasu nie czuliśmy się komfortowo korzystając z baru. Ponadto barmani powinni być lepiej ubrani niż w porozciągane koszulki. Obsługa w restauracji godna pochwały. W restauracji jedzenie monotonne,mimo ze bylo urozmaicane małżami, wątróbką, szaszłykami to mimo wszystko z każdym dniem coraz mniej chętnie szło sie na posiłek. Brakowalo smaku. Podsumowując , nie jest to hotel na wymarzone wakacje. Warto dołożyć kilkaset złotych i wybrać coś lepszego.
Zalety
Zaleta to blisko do centrum oraz na plażę.
Wady
Wszystko opisane wyżej
Informacje o hotelu
Opis hotelu
Hotel oferuje 195 przytulnych pokoi, zapewniając Gościom komfortowy pobyt. Do dyspozycji są lobby oraz recepcja, a większość pięter dostępna jest za pomocą windy. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw.
Położenie
Hotel Ambassador położony jest w południowej części wybrzeża Bułgarii, w Złotych Piaskach, blisko morza.
- ok. 30 m od plaży
- ok. 18 km od Warny
Plaża
Plaża znajduje się ok. 30 m od hotelu. Jest publiczna i piaszczysta, a leżaki i parasole na plaży są dostępne za dodatkową opłatą.
Dla dzieci
Dla najmłodszych przygotowano brodzik, plac zabaw oraz miniklub, które zapewniają rozrywkę i bezpieczeństwo.
Baseny
Hotel udostępnia odkryty basen oraz leżaki i parasole dla swoich gości.
Atrakcje
Goście mogą bezpłatnie korzystać z odkrytego basenu oraz leżaków i parasoli przy basenie. Za dodatkową opłatą dostępne są bilard, siłownia, tenis stołowy oraz różnorodne sporty wodne przy plaży.
Spa & Wellness
Centrum wellness oferuje masaże, saunę, salon piękności, zabiegi talasoterapii oraz solarium, umożliwiając pełen relaks i regenerację.
Informacje dodatkowe
Dostęp do Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych umożliwia stałe połączenie z siecią. Dodatkowe udogodnienia obejmują sejf, restaurację, bar, kiosk z prasą, opiekę medyczną, pralnię oraz usługi fryzjerskie. Goście podróżujący własnym samochodem mogą skorzystać z parkingu.
Niektóre udogodnienia i atrakcje mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami, być dostępne w ograniczonych godzinach lub sezonowo. Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dot. wyjazdu zawartymi w opisie oferty.
GIPHY App Key not set. Please check settings